יומן מסע של שירה

"את הטיול בקניה התחלנו בארוחת ערב בבית חב"ד ניירובי קניה ועל הדרך תרמנו תיק עזרה ראשונה – בעקבות השוד שעברו בפסח – שלא יזדקקו.

בוקר יום שני

מוקדם בבוקר יצאנו לכיוון השמורה מסאי מארה masai mara התחלנו להכיר קצת את השמורה והחיות ונסענו לכיוון קאמפ אוהלים  🏕חמישה כוכבים, העברנו את הלילה באוהל חשוך לגמרי (ואם כבר חשוך ומלא כוכבים 🌌חייבים גם לצלם אותם) שמסביבו מטיילים היפופוטמים 🦛ותנינים 🐊– חוויה מעניינת.

בבוקר יום שלישי

קמנו מוקדם ויצאנו לחפש את הטורפים שנמצאים בשמורה והתמזל מזלנו לפגוש כמה ברדלסים 🐆, משפחת אריות🦁 וכמה צבועים. כמובן שפגשנו גם במשפחה גדולה ושמחה של פילים 🐘, גנואים, מיני צבאים ואנטילופות 🦌 שונות, עדרים של זברות 🦓 וג'ירפות 🦒, ביקרנו גם בחדר השינה של ההיפופוטמים🦛 😉, פיקניק נחמד באמצע השמורה וביקור בכפר של שבט המסאי הגרים בשמורה, לקראת ערב חזרנו בחזרה לכיוון הקאמפ לאגור כוח ליום הבא.

בוקר יום רביעי

שוב קמנו מוקדם ארזנו הכל ויצאנו לכיוון אגם נאיוואשה שם שטנו לצד השני של האגם והגענו לאי שבו מסתובבים בעלי חיים ובני אדם באחדות, את הלילה העברנו בכפר נופש מדהים.

יום חמישי היום האחרון לטיול

היום האחרון לטיול קמנו התארגנו ויצאנו לכיוון שער הגיהנום Hell's Gate שם ניתן לעשות מסלול אופניים 🚲 , מסלול הליכה 🚶🏼 באפיק נחל במסלול ההליכה ראינו מפלי מים חמים שמגיעים מהר הגעש 🌋 שבאזור ולאחר מכן עלינו לראות את מפעל החשמל שנמצא במקום המופק ע"י גייזרים מהר הגעש, נסענו חזרה לארוחת צהוריים ליד אגם נאיוואשה ויאלה לשדה התעופה וחזרה לשגרה.

תודה רבה ללוי נוטיק מ Kenya Kosher Travel על ארגון הטיול

More details?
Contact us and we will get back to you!